کارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان، قزوین و تهران

این روزها بازار استفاده از کارت های تخفیف دندانپزشکی به شدت داغ است و مردم از آن بسیار استقبال می­کنند.

شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که  تخفیف دندانپزشکی چیست؟ و چگونه می­توان از آن استفاده کرد؟

اگر به دنبال یک این کارتها هستید، و قصد عضویت در یکی از طرح ها را دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.

با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی، یکی از استراتژی های مهمی که باید انجام داد، مراقبت خوب از دندان هاست.

شما باید از یک مسواک مناسب و نخ دندان استاندارد برای تمیز کردن دهان و دندان استفاده کنید.

همچنین به طور مرتب هر شش ماه یک بار یا حداقل سالی یک بار برای معاینه به پزشکان مجرب مراجعه کنید. تا اگر دندان های شما نیاز به درمان دارند سریعتر درمان شوند و از هزینه های اضافی پیشگیری شود.

                 مراجعه ی منظم به دندانپزشک، راه پیشگیری از هزینه های گزاف است.مراجعه ی منظم به دندانپزشک، راه پیشگیری از هزینه های گزاف است

البته ممکن است دندان های شما وضعیت چندان خوبی نداشته باشند و قصد داشته باشید به یک دندانپزشک خوب مراجعه کنید، اما نگران هزینه های سرسام آور دندانپزشکی باشید.

باید بگوییم نگران نباشید، ‌تخفیف دندانپزشکی همکارت به کمک شما می‌آید. ‌تخفیف دندانپزشکی نوعی بازاریابی نوین است که بعضی پزشکان با استفاده از آن سعی در جذب مشتری دارند.

تخفیف دندانپزشکی چیست؟

                         کارت‌تخفیف دندانپزشکی خدمتی جدید به بیماران است.کارت‌تخفیف دندانپزشکی خدمتی جدید به بیماران است

به طور خلاصه می‌توان گفت داشتن همکارت شبیه داشتن کارت عضویت است که به شما تخفیف های مشخصی را در انواع خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهد.

این کارت های تخفیف توسط شرکت های مختلفی با درصد تخفیف متفاوت صادر می­شوند و همانطور که از نامشان پیداست نوعی کارت تخفیف خدماتی برای دریافت خدمات دندانپزشکی می­باشند که گاه تا پنجاه درصد یا حتی بیشتر نیز می­توانند باعث کاهش هزینه های درمان شود.

برخلاف بیمه ی دندانپزشکی، هیچ نیازی به کسر هزینه پرداختی یا نشستن در صف انتظار برای دریافت هزینه ی پرداخت شده را ندارید‌.

با در دست داشتن همکارت دندانپزشکی شما می‌توانید به سراغ هر دندانپزشکی که از کارت تخفیف حمایت می‌کند بروید.

می‌توانید از بین لیست دندانپزشکان طرف قرارداد با کارت تخفیف، بهترین و نزدیکترین دندانپزشکان به محل زندگی خود را انتخاب کنید.

کارت تخفیف دندانپزشکی

مزایای داشتن همکارت دندانپزشکی نسبت به بیمه ی دندانپزشکی:

از مزایای داشتن همکارت این است که شما با استفاده از تخفیفات مناسب می‌توانید حتی‌ هر ۳ الی ۴ ماه برای معاینه به دندانپزشکان مراجعه کنید.

ممکن است بعضی افراد با داشتن بیمه نیز احساس راحتی نکنند و از نحوه ی ارائه ی خدمات آن راضی نباشند.

زیرا باید هزینه های شما توسط بیمه به طور کامل پردازش شود و پس از انجام محاسبات بخشی از هزینه ی شما به حسابتان واریز می‌شود که این پروسه ممکن است کمی زمانبر باشد و ۳۰ الی ۶۰ روز طول بکشد.

حتی ممکن است بعضی خدمات تحت پوشش بیمه نباشند یا درصدی که دریافت می­کنید بسیار کم باشد.

اما استفاده از همکارت روند پردازش بیمه را دور می‌زند و شما می‌توانید خیلی سریع هنگام استفاده از خدمات درمانی، درصد بالایی تخفیف دریافت کنید و به خوبی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تعداد دفعات مراجعه به دندانپزشک به هیچ عنوان محدود نیست، یعنی با استفاده از همکارت ‌تخفیف می‌توانید هر زمان که احساس نیاز کردید به دندانپزشک مراجعه کنید. حتی می‌توانید چندین بار به طور مکرر برای ترمیم و درمان تعدادی دندان مراجعه کنید.

و دیگر مزیت استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی این است که به محض دریافت کارت می‌توانید از خدمات و تخفیفات آن استفاده کنید و درمان های ضروری یا انتخابی را انجام دهید.

در ادامه قصد داریم درباره ی  تخفیف دندانپزشکی در اصفهان و شهرستان های اطراف و مراکزی که از همکارت استفاده می‌کنند صحبت کنیم.

خدمات دندانپزشکی معرفی یک همکارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان:

اگر در اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید فقط یک کارت‌تخفیف دندانپزشکی خانوادگی با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به کارت تخفیف انفرادی دارد و تمام اعضای خانواده می­توانند از خدمات آن استفاده نمایند.

کارتهای تخفیف دندانپزشکی آتیه سازان قیمت پایینی دارد و اسپانسر آن بیمه ی سامان می‌باشد‌ که شما می­توانید از آن در شهر اصفهان و شهرستان های اطراف استفاده کنید.

پزشکان و مراکز طرف قرارداد با تخفیف دندانپزشکی در اصفهان:

۱) درمانگاه دندانپزشکی آریانا به مدیریت آقای محسن براتی

۲) کلینیک دندانپزشکی مارال به مدیریت آقای مجتبی ضیغم زاده

۳) کلینیک دندانپزشکی خواجو به مدیریت خانم شهلا کیوانیان

۴) کلینیک دندانپزشکی حضرت مهدی به مدیریت آقای محمد جعفریان صدیق

۵) کلینیک مهر و ماه زاینده رود به مدیریت آقای سید حسن بدخشیان

۶) مطب دندانپزشکی دکتر علیرضا بهروش

می‌توانید با مراجعه به تمامی مراکز فوق و ارائه ی تخفیف دندانپزشکی آتیه سازان هزینه های خود را کاهش دهید.

      با استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی آتیه سازان از کلیه خدمات درمانی بهره مند شوید.با استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی آتیه سازان از کلیه خدمات درمانی بهره مند شوید.

البته خفیف دندانپزشکی آتیه سازان در شهرستان های استان اصفهان نیز قابل استفاده است. اما تعداد پزشکان و مراکز ارائه دهنده ی خدمات در مقایسه با اصفهان محدودتر است‌.

شما می‌توانید در شهرهای آران و بیدگل، کاشان، شاهین شهر، مبارکه، فولاد شهر، اردستان، زرین شهر، نائین، درچه و خورزوق نیز از کارت‌تخفیف دندانپزشکی آتیه سازان استفاده کنید.

کارت تخفیف چیست

معرفی همکارت :

یکی از محبوب ترین کارت‌های تخفیف دندانپزشکی در قزوین، همکارت دندانپزشکی سلامت پویا است که با مجرب ترین و باسابقه ترین دندانپزشکان قزوین قرارداد دارند تا بیماران ضمن پرداخت هزینه ای کمتر، بهترین خدمات را دریافت کنند‌.

کلیه ی خدمات دندانپزشکی نظیر عصب کشی، ترمیم، ارتودنسی، جراحی لثه، ایمپلنت و حتی دندانپزشکی کودکان در این مراکز انجام می‌گیرند.

خانم دکتر فائزه میرمیران، خانم دکتر فائزه آزموده، خانم دکتر فهیمه نوری، آقای دکتر ابوالفضل مداح و آقای دکتر رسول مقدم جزو پزشکان مطرح طرف قرارداد با همکارت دندانپزشکی همکارت هستند که همگی جزو پزشکان باسابقه و متخصص می‌باشند.

دندان سالم

کارت‌تخفیف دندانپزشکی همکارت:

شاید شما هم این روزها کمی درباره ی همکارت دندانپزشکی نی نی سایت شنیده باشید. اما شاید برایتان سوالاتی مثل کارت‌تخفیف دندانپزشکی نی نی سایت توسط کدام شرکت ارائه می‌شود؟ و چه میزان تخفیف می‌توان دریافت کرد؟ پیش بیاید.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی نی نی سایت در حقیقت نوعی کارت‌تخفیف دندانپزشکی است که نام اصلی آن همکارت دندانپزشکی آوای سلامت صبا است و  بسته به خدماتی که دریافت می‌کنید درصد تخفیف متغیر است.

محدوده ی تخفیف با استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی آوای سلامت ۳۰ الی ۵۰ درصد می‌باشد که تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند.

     کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت، یک روش خوب برای پس اندازهمکارت تخفیف دندانپزشکی همکارت، یک روش خوب برای پس انداز

تخفیف ۵۰ درصدی برای خدمات درمانی عمومی و تخفیف ۳۰ الی ۴۰ درصدی برای کارهای تخصصی مثل جراحی، ایمپلنت و … است. همکارت دندانپزشکی فردی اعتبار یک ساله دارد اما کارت تخفیف خانواده اعتباری ۱۸ ماهه دارد.

اگر سر یک دوراهی بین خرید همکارت دندانپزشکی یا بیمه ی دندانپزشکی هستید، ما به شما کارت های تخفیف دندانپزشکی را پیشنهاد می­کنیم. همانطور که گفته شد استفاده از کارتهای تخفیف دندانپزشکی یک استراتژی خوب برای کاهش هزینه های دندانپزشکی است که با استفاده از آن می­توانید به مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

استفاده از خدمات دندانپزشکی با استفاده از این کارت ها سقف ندارد و شما می­توانید بر اساس نیاز خود از خدمات درمانی توسط بهترین و باتجربه ترین دندانپزشکان استفاده کنید.

خرید همکارت

همکارت دندانپزشکی آتیه سازان در استان اصفهان، همکارت دندانپزشکی سلامت پویا در شهر قزوین، و کارت‌تخفیف دندانپزشکی آوای سلامت صبا ( در تهران ) که توسط سایت نی نی سایت ارائه می­شود جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین کارت‌های تخفیف دندانپزشکی هستند.

دندانپزشکیکارت تخفیف

کارت تخفیف دندانپزشکیکارت تخفیف همکارتمعرفی کارت تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *