کامپوزیت اقساطی دندان

این روز ها برای زیبا تر کردن دندان ها از کامپوزیت دندان اقساطی استفاده میکنند کسانی که دندان های زرد و بد رنگ دارند، کسانی که دندان های شکسته و آسیب دیده دارند میتوانند با کامپوزیت دندان های خود را ترمیم کنند و لبخندی زیبا به صورتخود ببخشند.

ولی متاسفانه امروزه هزینه های دندانپزشکی بسیار زیاد است و مردم توانایی انجام کامپوزیت را ندارند. همکارت این خدمت جدید را در اختیار مردم گذاشته، با همکارت شما میتوانید دندان های خود را به صورت اقساطی درمان کنید که از شرایط کامپوزیت اقساطی دندان پایین تر توضیح داده شده :

هزینه دندانپزشکی سال 1400شرایط استفاده از کامپوزیت به صورت قسطی

تمام کسانی که در استان های تهران ، کرج و اصفهان زندگی میکنند میتوانند از طرح کامپوزیت اقساطی دندان استفاده کنند. تهرانی ها در پنج مرکز و اصفهانی ها در دو مرکز در سطح شهر پذیرش میشوند.

مشترکین برای دریافت اقساط  نباید قسط عقب افتاده به بانک یا چک برگشتی داشته باشند

در صورت ابهام یا داشتن سوال در مورد اقساط لمینت میتوانید با شماره تلفن 44281000-021 تماس حاصل نمایید و یا روی نماد واتساپ کنار صفحه کلیک کنید.

اقساط برای مشترکان عادی همکارت

مشترکان عادی به دو روش میتوانند از خدمات کامپوزیت اقساطی استفاده کنند

1-با ضامن : این روش بهترین و کم هزینه ترین روش است ، شخص همراه با نامه کسر از حقوق ضامن میتواند تسهیلات خود را از بانک دریافت کند.

با دو ضامن میتوانید 30 میلیون تومان و با یک ضامن میتوانید 10 میلیون تومان دریافت کنید. کارمزد وام 4 درصد است و ارائه آن از طرف بانک و در کم ترین زمان انجام میشود

اگر کسی جواز کسب داشته باشد با یک برگر چک صیادی میتواند تا 15 میلیون تومان از سمت بانک وام دریافت کند

تمام سوالات خود را میتوانید از کارشناسان ما با این شماره 44281000-021 بپرسید.

2-اگر نمیتوانید ضامن پیدا کنید برای کامپوزیت اقساطی میتوانید از چک یا سفته هم استفاده کنید.

ثبت نام شما از طریق تلفن یا اینترنتی قابل انجام است ، قبل از پرداخت وام اعتبار سنجی میشود.

به علت تقاضای زیاد برای استفاده از این تسهیلات، ثبت نام در روز های یکشنبه و در ساعت 10 انجام میشود.

این طرح با کارمزد 2.5 درصد ماهانه میباشد و بازپرداخت آن را تا 12 ماه میتوانید انجام  دهید. برای مثال اگر شما 6 میلیون تومن وام 12 ماهه با سفته دریافت کنید پرداختی شما 635 تومان به صورت ماهانه است. و اگر هم چک بدهید هر قسط شما 620تومن به صورت ماهانه میشود.

برای این که بتوانید از این طرح استفاده کنید باید پرینت سه ماهه حسابتان را تهیه کنید و به بانک ارائه دهید.

همچنان اگر سوالی دارید میتوانید با شماره 44281000-021 تماس بگیرید

چطور از خدمات دندانپزشکی تخفیف بگیریم؟مشترکان شرکتی و سازمان ها

شرکت ها و سازمان ها هم میتوانند برای سایر درمان های دندانپزشکی اقساطی به خصوص کامپوزیت اقساطی برای پرسنل خود وام دریافت کنند.

پرداخت وام از سمت بانک انجام میشود استفاده از تسهیلات در همه ی خدمات درمانی در بیش از 10000 مرکز غیر درمانی در تمام کشور امکان پذیر است.

سازمان های دولتی میتوانند با اائه قرارداد وام دریافت کنند و شرکت های خصوصی هم میتوانند با انواع ضمانت قرارداد ببندند.

وام قرض الحسنه است و کامزد سالانه آن 4 درصد است، بازپداخت آن به صورت 6 ماهه و 12 ماهه میباشد

شما میتوانید تمام سوالات خود را از ما بپرسید 44281000-021 یا فرم را در وبسایت همکارت پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از 12 ساعت بمانید.

اگر مشترک همکارت شوید دیگر به بیمه تکمیلی نیازی ندارید هزینه عضویت بسیار پایین و تنوع خدمات در همکارت زیاد است

نیازی نیست برای سایر خدمات هزینه ای پرداخت کنید.

اقساط با همکارتزیبایی دندان با کامپوزیت

لبخند قشنگ و زیبا حق همه است شما میتوانید با طرح کامپوزیت دندان اقساطی همکارت بهبه راحتی میتوانید به همان لبخندی که دوست دارید برسید . به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام کامچوزیت باید به دکتر دندانپزشک با اعتبار مراجعه کنید، دندانپزشکی های کم قیمت معمولا کار بی کیفیت تحویل میدهند که این باعث میشود کامپوزیت دندان شما زود از بین برود و مجبور شوید دوباره برای کامپوزیت دندان هزینه کنید. لیست بهترین دندانپزشکان تهران را میتوانید مشاهده کنید.

لیست مراکز همکارتتمام سوالات خود را میتوانید از ما بپرسید با 44281000-021 تماس بگیرید و یا فرم همکارت را پر کنید و منتظر بمانید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

مواد تشکیل دهنده کامپوزیت ها

کامپوزیت دندان همان چیزی است با آن دندان ها را پر میکنند . مواد کامپوزیت خمیری شکل است و رنگ ان بر اساس دندان های شما تعیین میشود برای انجام کامپوزیت یک لایه ریز از این مواد روی دندان های شما میگذراند و به ان شکل زیبا میدهند و  برای ثابت ماندن کامپوزیت در دندان ها دکتر شما با استفاده از اشعه آبی رنگ ان را سفت میسازد. میتوانید از طرح همکارت برای کامپوزیت اقساطی دندان استفاده کنید.

 

انواع کامپوزیت را در زیر بخوانید :

کامپوزیت دندان با توجه به اندازه و نوع شان در 4 نوع مختلف هستند که همکارت به صورت کامپوزیت دندان اقساطی به شما ارائه میدهد.

  • نانوفیلد (Nanofield)
  • هیبرید (hybrid)
  • ونیره (ips)
  • میکرو فیلد (Microfield)

اقساط با همکارتکارت تخفیف همکارت

با کارت تخفیف همکارت میتوانید تا 90 درصد از تخفیف برخوردار شوید با همکارت میتوانید تا 50 درصد به صورت واقعی تخفیف دندانپزکی از جمله کامپوزیت دندان اقساطی دریافت کنید. اگر هم خدمات دیگری مثل : عمل بینی ، بوتاکس ، لیزر ، ژل صورت ، کاشت مو ، عمل لیپوماتیک یا لاغری و… هزینه های سرسام آور دارند با همکارت میتوانید بدون دغدغه و کم ترین هزینه خدمات خود را انجام دهید.

مشترکین عزیز با خرید کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت میتوانید تا 50 درصد کاهش هزینه دندانپزشکی را بدون دغدغه و دردسر تجربه کنید، در ضمن به جز تخفیف دندانپزشکی ،  خدمات زیبایی ، لاغری ، عمل بینی و… میتوانید دریافت کنید.

خدمات دیگر همکارت

1-خدمات دندانپزشکی که شامل تمام خدماتی که دندانن پزشک انجام میدهد از جمله کامپوزیت دندان اقساطی ، ایمپلنت اقساطی ، خدمات زیبایی ، ترمیم و انواع عمل های دندانی به صورت قسطی

2-خدمات بیمارستانی که شامل تمام هزینه های بستری شدن در بیمارستان هزینه زایمان و انواع جراحی میشود.

3-خدمات زیبایی که شامل عمل بینی ، جراحی لاغری ، کاشت مو و… است.

برای دیدن تمام خدمات ما از جمله کامپوزیت دندان اقساطی میتوانید سری به وبسایت همکارت ما بزنید و یا اگر هنوز هم سوالی دارید میتوانید با شماره ما 44281000-021 تماس بگیرید و رفع ابهام کنید.

دندانپزشکی

قیمت کامپوزیت دندان 1400کامپوزیت ونیرکامپویزت اقساطیهزینه کامپوزیت چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *