کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت، انتخاب اول هر ایرانی

به دلیل اینکه در حال حاضر در کشور ما بیمه­‌های دولتی، هزینه­‌های دندانپزشکی را پشتیبانی نمی­کنند، مردم نگران هزینه­‌های دندانپزشکی هستند.

و به دلیل  قیمت زیاد خدمات دندانپزشکی بسیاری از هموطنان از رفتن به دندانپزشک امتناع می­ورزند.

برای مراقبت از دندان­‌ها و صرفه جویی در هزینه‌­های دندانپزشکی، کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت پیشنهاد ایده‌آلی است. اما پیش از معرفی همکارت بهتر است با کارت تخفیف دندانپزشکی و دلایل استفاده از آن آشنا شویم.

                           هزینه های بالای دندانپزشکی عامل نگرانی بیشتر افراد

هزینه‌­های بالای دندانپزشکی، عامل نگرانی بیشتر افراد

برای صرفه جویی در هزینه­‌های دندانپزشکی چه کار کنیم؟

  • مراقبت از دندان‌­ها و رعایت بهداشت به طور مداوم
  • تمیز کردن دندان­ها مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه
  • عدم استفاده از دخانیات و نوشیدن آب کافی
  • محدود کردن استفاده از مواد غذایی شیرین
  • ویزیت دندان‌­ها توسط دندانپزشک حاذق به طور سالانه
  • ثبت نام و دریافت کارت­‌های تخفیف مربوط به یک برند معتبر
  • استفاده از بیمه‌­های دندانپزشکی

خرید همکارتکارت تخفیف دندانپزشکی جزو بهترین و ایده‌آل ترین راه­‌ها برای کاهش هزینه­‌های ناشی از خدمات ترمیم، درمانی و زیبایی در حوزه ی دندانپزشکی می­باشد.

 این روزها اکثر مردم از هزینه های گزاف خدمات دندانپزشکی شکایت می‌کنند و به دنبال یافتن روشی برای کاهش هزینه­‌ها می‌باشند‌.

به خاطر اینکه مراجعه به دندانپزشکی امری واجب است که با سلامت بیماران ارتباط دارد، بعضی شرکت­‌ها در راستای کاهش هزینه­‌ها، اقدام به طراحی کارت تخفیف دندانپزشکی نموده اند. این کارت­‌ها به طرز چشمگیری باعث کاهش هزینه‌­های دندانپزشکی می­شوند

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت چیست؟

کارت­‌های تخفیف دندانپزشکی در حقیقت مشابه کارت­های عضویت هستند. کافی است به طور سالانه و یا ماهانه هزینه ای بابت حق عضویت خود پرداخت کنید و از تخفیف‌­های دندانپزشکی بهره مند گردید.

کارت تخفیف دندانپزشکی، فرصتی برای درمان دندان هاکارت تخفیف دندانپزشکی، فرصتی برای درمان دندان ها

کارت تخفیف دندانپزشکی خدمتی نوین و انعطاف­پذیر است که به شما فرصت صرفه­جویی در هزینه­‌ها را بدون هیچ گونه کاغذ بازی می­دهد.

برای استفاده از کارت‌های تخفیف نیازی نیست از پزشک معالج کاغذ مربوط به هزینه­‌ها را دریافت کنید و به مسئولان بیمه تحویل دهید.

بلکه به طور مستقیم درصد تخفیف روی هزینه­‌ی نهایی شما اعمال می­شود و شما هنگام مراجعه به مطب هزینه ای بسیار کمتر از هزینه­‌های آزاد می­پردازید و نیازی نیست برای دریافت درصدی از هزینه‌ی پرداخت شده مدت­‌ها در صف انتظار بمانید.

 مبلغی که شما روز مراجعه به مطب می­پردازید به تعرفه ی مصوب سازمان بهداشت بستگی دارد. درصد تخفیفی که از آن بهره مند خواهید شد، بستگی به این دارد که شما از کارت تخفیف دندانپزشکی کدام شرکت استفاده می­کنید.

خدمات دندانپزشکیتفاوت بیمه دندانپزشکی و کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت:

غالبا بیمه‌­های دندانپزشکی بعضی از هزینه­‌ها مثل جرمگیری و پر کردن­ را  کامل می­پردازند.

یعنی بعد از این که هزینه ی دندانپزشکی را پرداخت نمودید و از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدید، کافی است کاغذ  هزینه­ی دندانپزشکی پرداخت شده را که از دندانپزشک دریافت نموده اید را تحویل مسئول بیمه ی مربوطه دهید و همه و یا قسمتی از هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرید.

برای استفاده از بیمه‌­ی دندانپزشکی باید شواهد و مدارک لازم مثل رادیوگرافی دهان و دندان خود را تحویل بیمه دهید و مدت زمانی در صف انتظار برای دریافت هزینه­‌های خود کنید.

علاوه بر این بیمه­‌ی دندانپزشکی از بعضی از خدمات دندانپزشکی حمایت نمی­کند. در حالی که شما سریعا پس از دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی قادر هستید از کلیه ی خدمات دندانپزشکی استفاده کنید.

علاوه بر این کارت­‌های تخفیف دندانپزشکی تخفیفات بسیار خوبی برای درمان دارند و باعث صرفه جویی زیادی در هزینه­‌ها می­شوند.

صرف نظر از اینکه قصد استفاده از کدام خدمات دندانپزشکی را دارید، شما از درصدی تخفیف برخوردار خواهید شد.

معمولا با استفاده از این نوع کارت­‌ها می­توانید از ده الی حداکثر پنجاه درصد بهره مند گردید.

کارت تخفیف چیستانتخاب بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی:

با بررسی تمام موارد فوق، به جرات میتوان گفت داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی یکی از نیازهای اساسی همه­‌ی ماست..

برای یافتن بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی ابتدا باید دقت کنیم که کارت تخفیف توسط چه شرکتی ارائه می­شود. اعتبار شرکت ارائه دهنده­‌ی کارت تخفیف  بسیار حائز اهمیت  است.

برای تهیه­‌ی کارت تخفیف دندانپزشکی، رضایت سایر بیماران و مشتریان را مورد بررسی قرار دهید. بهترین کارت تخفیف دندانپزشک کارتی است که بیشترین درصد رضایت بیماران را داشته باشد.

پزشکانی با شرکت مورد نظر قرارداد دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بایستی پیش از عضویت و دریافت کارت تخفیف، لیست دندانپزشکانی که از اعضای شرکت پشتیبانی می­کنند را بررسی نمایید. شرکتی که با بهترین پزشکان متخصص قرارداد دارد، گزینه ی ایده‌آلی می­باشد.

یک کارت تخفیف ایده آل باید درصد تخفیف مناسب و نسبتا بالایی داشته باشد. البته دقت کنید که درصد تخفیفی که توسط شرکت­ها ارائه می­شود کاملا واقعی باشد. بعضی از شرکت­‌ها تنها برای جلب مشتریان، تبلیغات وسوسه انگیز و دروغینی دارند.

تاریخ پایان اعتبار کارت مورد نظر نیز جزو فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشت. بعضی کارت­ها اعتبار یک ساله دارند.

اما بعضی از کارت‌­ها اعتبار شش ماهه دارند. هنگام ثبت نام و دریافت کارت تخفیف، به تاریخ انقضای کارت دقت کنید. اگر بودجه­‌ی کمتری دارید، کارت­هایی که اعتبار یک ساله دارند گزینه­‌های بهتری هستند.

یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب نباید محدودیتی در سقف استفاده از خدمات را داشته باشد. یعنی شما بتوانید در طول سال بدون نگرانی بابت هزینه ها، از تخفیفات دندانپزشکی برخوردار شوید.

یکی دیگر از عواملی که باید هنگام انتخاب کارت تخفیف دندانپزشکی در  نظر بگیرید، نزدیک بودن مراکز طرف قرارداد با محل زندگی  شماست.

همکارت، بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی:

کارت تخفیف دندانپزشکی، فرصتی برای درمان دندان هاکارت تخفیف دندانپزشکی همکارت، انتخاب اول هر ایرانی

به دلیل بالا بودن هزینه­های دندانپزشکی، شرکت الماس کارت ایرانیان برای جلب رضایت بیماران و مشتریان، کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت را در اختیار مشتریان گرامی قرار می­دهد. کارت تخفیف همکارت همواره در تلاش است برای رفاه بیماران خدمات خود را بهبود بخشد.

مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت:

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارتکارت تخفیف دندانپزشکی همکارت

  • دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت و بهره­مندی از ۱۰ الی ۵۰ درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی
  • قابلیت استفاده در تهران، اصفهان، مشهد، کرمان و ارومیه
  • قابلیت پرداخت هزینه­ها به طور نقد و اقساط
  • قابلیت بهره­مندی سریع از خدمات
  • قابلیت استفاده­ی سریع از خدمات و تخفیفات بلافاصله پس از دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت

از ویژگی­‌های  کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت پوشش انواع خدمات دندانپزشکی می­باشد.

به همین دلیل با استفاده از کارت تخفیف همکارت مشتریان گرامی قادر خواهند بود از کلیه ی خدمات دندانپزشکی مثل ترمیم، عصب کشی، جرم گیری ارتودنسی، ایمپلنت، روکش و … با مناسب ترین قیمت استفاده کنند.

سایر خدمات  کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت  :

در راستای تجلیل و تقدیر از اعتماد شما مشتریان عزیز، شرکت الماس کارت ایرانیان اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان همکارت نموده است.

با عضویت در باشگاه مشتریان همکارت شما عزیزان قادر خواهید بود با ثبت کارت بانکی خود در سیستم، از فروشگاه­‌های افق کوروش و سایر فروشگاه‌­هایی که با شرکت الماس کارت ایرانیان قرارداد دارند، خرید نموده و از تخفیفات و بن­های تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.

هزینه دندانپزشکیکارت تخفیف دندانپزشکی همکارت برای چه کسانی مناسب است؟

همه ی افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند، بهتر است از این کارت­‌ها بهره ببرند. البته یادآوری کنیم تمام اقشار جامعه بدون هیچ محدودیتی می­توانند همکارت دریافت نمایند.

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت برای کسانی که قصد دارند اقدام به درمان و ترمیم تعدادی از دندان­‌های خود نمایند پیشنهاد فوق العاده ای می­باشد.

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت  گزینه ی خوبی برای سالمندان و کسانی است که نگران هزینه­‌های گزاف دندانپزشکی خود هستند.

کسانی که به دنبال یافتن دندانپزشک معتبر برای درمان­‌دندان ها هستند، با دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت ضمن استفاده از تخفیفات شگفت انگیز فرصت استفاده از خدمات دندانپزشکی مجرب­‌ترین و متخصص‌­ترین را خواهید داشت.

در پایان باید بگوییم کارت تخفیف دندانپزشک همکارت به واسطه­ی داشتن بهترین تخفیفات و پزشکان حاذق و همچنین پوشش انواع خدمات دندانپزشکی، بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی است که هر ایرانی باید آن را داشته باشد.

دندانپزشکی

تعره دندانپزشکیکارت تخفیف دندانپزشکیکارت تخفیف دندانپزشکی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *